Maksu ja toimitusehdot
Maksutavat
Maksun voit hoitaa helposti Klarna-maksupalvelua käyttämällä. Voit maksaa joko laskulla, suoraan verkkopankissa verkkomaksulla tai yleisimmillä debit- ja credit-korteilla. Lisäksi voit valita maksutavaksi Maksu noudettaessa, jolloin voit maksaa tilaasi tuotteet noutopisteessämme käteisellä tai yleisimmillä debit- ja credit-korteilla.
Klarna Osta nyt – maksa myöhemmin!
Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, kun valitset maksutavaksi
Maksa myöhemmin.
Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 14 päivää tavaroiden lähettämisestä. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.
Maksa vasta kun olet vastaanottanut tilauksesi!
Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajana sinun ei tarvitse maksaa tilaamiasi tuotteita ennen kuin olet vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa sinua ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa.
Lisätietoja ja ohjeet löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/klarnan-kuluttajille-tarjoama-ostajan-turva/.
Toimitustavat
Kaikki ostetut tuotteet noudetaan Fiskdisken/Kalatiski myymälästä, Sininen tie 1, Vaasa.
Minimitilaus
Verkkokaupassa ei ole minimitilausrajaa.
Tilaus- ja toimitusaika
Kaikki verkkokaupan tilaukset tulee tehdä viimeistään yhtä arkipäivää ennen noutoa. Tilausaika määräytyy tuotteen mukaan, tarkista tilausaika jokaisen tuotteen kohdalta. Ostaessasi alkoholituotteita, sinun tulee esittää henkilöllisyystodistus noutaessasi tuotteet. Jos sinulla on tilauksen liittyvää kysyttävää, otathan yhteyttä sähköpostilla info@fiskdisken.fi tai soittamalla 050 409 8150.
Tilauksen peruutus
Tilaus on peruutettava 48 h aikaisemmin, jos kysyttävää, ota yhteyttä.
Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita.
Viallinen tuote
Tilausta noudettaessa asiakas hyväksyy sen sisällön. Asiakas on vastuussa tilauksen säilyttämisestä noudosta lähtien, esimerkiksi kylmäketjun säilyttämisen osalta. Jos tilaus jostain syystä ei ole kunnossa, ota meihin yhteyttä puhelimitse 050 409 8150, niin syy ja ratkaisu ongelmaan tutkitaan.